• 0216 488 01 91
  • destek@sonsuzbilgi.com.tr

Danışmanlık Web Sitesi

Onlarca Danışmanlık Web Sitesinden Biri Mutlaka Size Göre!

*256 Bit SSL Sertifikası * Full Mobil Uyumlu * Full SEO Uyumlu
İsterseniz Mobil Uygulama Seçeneğiyle

Gezi Hatıraları: İlginç ve Komik Anılar

Adı : Gezi Hatıraları: İlginç ve Komik Anılar

Gezi hatıralarımız çoğumuz için ömürlük anılar arasındadır. Anı olarak kalacak bu hatıraların içinde ise bazıları ilginç, bazıları ise komik olabiliyor. Bugün sizlerle paylaşacağım hikayeler ise tam da öyle; hem ilginç, hem de komik.
Yunus Emre’nin Heykelindeki Kuşlar
Bir yaz akşamında sevgili arkadaşlarımızla birlikte Yunus Emre heykelinin önündeki parkta oturuyorduk. Arkadaşlarımızla birlikte keyifli bir sohbet ederken bir anda yanımızdaki ağaçta bir cıvıl cıvıl ses duymaya başladık. Sesin kaynağını ararken birden gözümüze bir şey çarptı; ağacın dallarında ve heykelin etrafında çok sayıda bülbül ve serçe toplandığını fark ettik. Sebebi ise ağacın dallarında yuva yapan kuşların çevreyi kendilerine mesken tutmuş olmasıydı.
Bizim için ilginç olan bu hikaye ise kuşların bizi hiç umursamadan çevreyi mesken tutup, bizimle iç içe yaşamalarıydı. Ertesi gün gittiğimizde ise kuşların herhangi bir zarar vermemelerine rağmen, heykele zarar verdikleri için ayrılmış olduklarını fark ettik. Bu hikaye bizim için ilginç bir gezi deneyimi olmuştu.
Donarak yanımdaki Havaalanında Beklemek
Bir gün Almanya’da gezerken uçuş saati gelince yanımdaki havaalanında beklemeye başladık. Hava aniden soğumaya başladı ve beklediğimiz saatler en az eksi 8 dereceydi. Yanımızda ağırlıklarımızı ve çantalardaki malzemelerimizi taşımak için birçok katman giyiyorduk. Ancak, bu katmanlı kıyafetlerimiz bile bize ısıtmaktan bahsederken soğuğa yeterli gelmiyordu.
İçimden geçen tek şey uçağın çıkması ve sıcak bir yere gitmekti. Sonunda uçağın kapısı açıldı ve uçuşuna girenler için içerisi sıcacık bir yerdi. Havaalanı adamları bizi görünce tiksinir bir yüzle baktılar ama biz sıcaklıkta dilediğimiz kadar kalmanın tadını çıkardık.
Koca Kuşlara Bakmanın Tehlikesi
Herkesin en güzel hatıralarından biri de kuşlarla doğanın içinde vakit geçirmektir. Ancak, bazen bu tecrübelerimiz beklediğimiz gibi sonuçlanmadığını görebiliriz. Eşim ve ben Tayland’da seyahat ederken çok sayıda dev bir kuş görmeye başlamıştık. O kadar büyüklerdi ki, bakarken bizim boyumuzun iki katı kadar olmuştu. Bu kuşlar çoğunlukla gündüzleri uçmazlar ama akşamları yuvalarına geri dönerler ve birçok insanın üzerinde uçuyorlardı.
O gece biz de yemek yemiş, yürüyüş yapmış ve keyifli bir vakit geçirmiştik. Ancak, otelimize döndükten sonra eşim büyük bir şok yaşadı. Çünkü, bu büyük kuşlardan biri onun üstüne konmuş ve onun saçını çekmeye başlamıştı. Eşim o kadar korkmuştu ki, neredeyse kuşla birlikte tepetaklak olacaklar sanmıştı.
Bu çok ilginç bir hikaye gibi görünmeye değer. Ama bir uyarı yapmalıyım: Bu koca kuşlara çok yakınlaşmamalısınız ya da hiç yoksa arkalarında koşmak zorunda kalmalısınız.
Sonuç
Seyahat etmek, dünya keşfetmek ve hayatın tadını çıkarmak için muhteşem bir fırsattır. Bu deneyimleri paylaşarak arkadaşlarınızla ortak hatıralar ve anılar yaratabilirsiniz. Bizim hikayelerimiz de gösteriyor ki, hiç bitmeyen anılar sizi bekliyor. İster ilginç veya komik olsunlar, hatıralarınız hayatın kıymetini mümkün olduğunca yani daima koruyacak.

Gezi Hatıraları: İlginç ve Komik Anılar

Adı : Gezi Hatıraları: İlginç ve Komik Anılar

Yunus Emre’nin Heykelindeki Kuşlar
Donarak yanımdaki Havaalanında Beklemek
Koca Kuşlara Bakmanın Tehlikesi
Sonuç

Avukat Web Siteniz Yok mu?

Hemen bugün bir Avukat Web Siteniz Olsun, Web'in gücünü keşfedin.

SSL Sertifikası + Sınırsız İçerik + Full SEO Uyumlu + Full Mobil Uyumlu.
Üstelik İsterseniz Yapay Zeka Hukuk Asistanı Seçeneğiyle

Gezi hatıraları ömürlük anılar ilginç anılar komik anılar Yunus Emre heykeli kuşlar havaalanı beklemesi koca kuşlar doğa deneyimi