• 0216 488 01 91
  • destek@sonsuzbilgi.com.tr

Restoran Web Siteniz Olsun!

Üstelik QR Kod Menü Sistemi de Hediyemiz.

Sınırsız Menü, Sınırsız Yemek, SSL Sertifikası, Full Mobil Uyumlu, Full SEO Uyumlu
ve Daha bir çok özellik. Bugün kullanmaya başlayın.


Retargeting (Yeniden Hedefleme) Nedir ve İnternet Reklamcılığına Katkısı Nedir?

Adı : Retargeting (Yeniden Hedefleme) Nedir ve İnternet Reklamcılığına Katkısı Nedir?

Retargeting, diğer adıyla yeniden hedefleme, bir web sitesinde ziyaret eden bir kullanıcının daha sonra o web sitesine geri döndüğünde, kullanıcının önceki ziyaretleriyle ilgili bir şekilde yeniden hedeflenmesidir. Bu, çeşitli dijital reklam kanallarında kullanılabilir ve genellikle kullanıcılara gösterilen reklamlar, site ziyaretleriyle ilgili hedeflemeyi içerir.
Retargeting, online reklamcılıkta oldukça etkili bir araçtır. İlk olarak, retargeting kampanyaları, önceden ilgilenen bir kitleyi hedeflediği için daha yüksek bir dönüşüm oranı sağlar. Ziyaretçilerin, önceki ziyaretlerinde ilgilendikleri ürün, hizmet veya içerikle yeniden hedeflendiklerinde, bunlar hakkında daha fazla bilgi edinmek veya ilgili ürünler satın almak için yeniden siteye gelme olasılıkları daha yüksektir.
Bununla birlikte, retargeting kampanyaları, daha önce ilgilenen kullanıcılara yönelik hedefleme ile daha geniş bir kitleye ulaşma arasında bir dengede olmalıdır. Bu, hedeflemede ne kadar dar veya geniş kapsamlı olacağına karar vermek için analiz ve deneme yanılma gerektirir.
Retargeting kampanyaları için birçok kanal vardır. Google AdWords, Facebook ve Twitter gibi sosyal medya kanalları bir retargeting kampanyası için idealdir. Örneğin, birçok online perakendeci, müşterilerin ilgi alanlarına göre yeniden hedeflenen Google ve Facebook reklamları kullanarak bir ürün hakkında bilgi edinir.
Retargeting aynı zamanda, tıklama oranı reklamlarının artmasına ve daha fazla trafik sağlanmasına yardımcı olabilir. Daha önce ziyaret eden kullanıcılara özelleştirilmiş reklamlar, normal reklamların ötesinde bir farkındalık yaratabilir ve site trafiğini hızlandırabilir.
Örnek olarak bir kullanıcı, bir ayakkabı sitesinde bir çift ayakkabı ararken, daha sonra internet tarayıcısını kapattığında, retargeting kampanyaları kullanılarak reklam görüntülenir. Bu reklam, farklı sitelerde görülür ve kullanıcının ilgi odağına göre şekillenir.
Özetle, retargeting kampanyaları, dijital reklamcılığın önemli bir aracıdır. Doğru yapılandırıldığında, daha yüksek satış ve dönüşüm oranları sağlayabilir. Bu nedenle, herhangi bir dijital pazarlama stratejisinin bir parçası olarak dikkate alınmalıdır.

Retargeting (Yeniden Hedefleme) Nedir ve İnternet Reklamcılığına Katkısı Nedir?

Adı : Retargeting (Yeniden Hedefleme) Nedir ve İnternet Reklamcılığına Katkısı Nedir?

Retargeting, diğer adıyla yeniden hedefleme, bir web sitesinde ziyaret eden bir kullanıcının daha sonra o web sitesine geri döndüğünde, kullanıcının önceki ziyaretleriyle ilgili bir şekilde yeniden hedeflenmesidir. Bu, çeşitli dijital reklam kanallarında kullanılabilir ve genellikle kullanıcılara gösterilen reklamlar, site ziyaretleriyle ilgili hedeflemeyi içerir.
Retargeting, online reklamcılıkta oldukça etkili bir araçtır. İlk olarak, retargeting kampanyaları, önceden ilgilenen bir kitleyi hedeflediği için daha yüksek bir dönüşüm oranı sağlar. Ziyaretçilerin, önceki ziyaretlerinde ilgilendikleri ürün, hizmet veya içerikle yeniden hedeflendiklerinde, bunlar hakkında daha fazla bilgi edinmek veya ilgili ürünler satın almak için yeniden siteye gelme olasılıkları daha yüksektir.
Bununla birlikte, retargeting kampanyaları, daha önce ilgilenen kullanıcılara yönelik hedefleme ile daha geniş bir kitleye ulaşma arasında bir dengede olmalıdır. Bu, hedeflemede ne kadar dar veya geniş kapsamlı olacağına karar vermek için analiz ve deneme yanılma gerektirir.
Retargeting kampanyaları için birçok kanal vardır. Google AdWords, Facebook ve Twitter gibi sosyal medya kanalları bir retargeting kampanyası için idealdir. Örneğin, birçok online perakendeci, müşterilerin ilgi alanlarına göre yeniden hedeflenen Google ve Facebook reklamları kullanarak bir ürün hakkında bilgi edinir.
Retargeting aynı zamanda, tıklama oranı reklamlarının artmasına ve daha fazla trafik sağlanmasına yardımcı olabilir. Daha önce ziyaret eden kullanıcılara özelleştirilmiş reklamlar, normal reklamların ötesinde bir farkındalık yaratabilir ve site trafiğini hızlandırabilir.
Örnek olarak bir kullanıcı, bir ayakkabı sitesinde bir çift ayakkabı ararken, daha sonra internet tarayıcısını kapattığında, retargeting kampanyaları kullanılarak reklam görüntülenir. Bu reklam, farklı sitelerde görülür ve kullanıcının ilgi odağına göre şekillenir.
Özetle, retargeting kampanyaları, dijital reklamcılığın önemli bir aracıdır. Doğru yapılandırıldığında, daha yüksek satış ve dönüşüm oranları sağlayabilir. Bu nedenle, herhangi bir dijital pazarlama stratejisinin bir parçası olarak dikkate alınmalıdır.


E-Ticaret Premium

Basit, Hızlı, Etkili ve Mükemmel bir E-Ticaret Siteniz Olsun

*256 Bit SSL Sertifikası * Full Mobil Uyumlu * Full SEO Uyumlu
İsterseniz Mobil Uygulama Seçeneğiyle


Retargeting yeniden hedefleme internet reklamcılığı dönüşüm oranı hedefleme analiz deneme yanılma Google AdWords sosyal medya kanalları özelleştirilmiş reklamlar site trafiği
Sonsuz Bilgi