*256 Bit SSL Sertifikası * Full Mobil Uyumlu * Full SEO Uyumlu
İsterseniz Mobil Uygulama Seçeneğiyle
Son birkaç ay içerisinde dünyada meydana gelen Covid-19 pandemisi nedeni ile işletmelerin normal işleyişleri değişmiştir. İşletmeler, müşteri gereksinimlerine, taleplerine ve ihtiyaçlarına çok hızlı bir şekilde cevap vermek ve buna uygun stratejiler geliştirmek zorunda kalmışlardır. Bu yeni normal dünyasında, işletmelerin yenilikçi fikirler üretmeleri ve hızlı bir şekilde uygulamaları gerekmektedir.
1. Sanal/Online Yöntemler
Online satış, e-ticaret ve dijital pazarlama bu konuda en önemli unsurlardandır. İşletmeler, e-ticaret platformları üzerinden çeşitli ürünler satıp, müşterilere teslimat yapabilirler. Ayrıca, müşterilere hizmetlerini online olarak sunabilirler. Örneğin, online ders veren bir firma ya da ürünlerini videolar üzerinden satan bir firma.
2. Mobil Uygulamalar
Mobil uygulamalar müşterilerin dünya genelindeki alışveriş alışkanlıklarında oldukça önemli bir yer tutmaktadır. Mobil uygulamalar sayesinde müşterilerin her zaman yanında olan bir pazarlama aracı bulunur. İşletmeler, mobil uygulamalar sayesinde müşterilerine indirimler, kampanyalar, hediye çeki ve benzeri teklifler sunabilirler. Bu sayede müşterilerin marka sadakatini de kazanabilirler.
3. Yenilikçi Yöntemler
Yeni normalde işletmelerin yenilikçi fikirler üreterek müşterilerinin beklentilerine cevap vermesi oldukça önemlidir. Bu sayede müşteri memnuniyeti artacak ve marka sadakati de sağlanacaktır. Örneğin; restoranlar, müşterilere “dijital menü” uygulaması sunarak, fiziksel menülerden kaynaklı riskleri en aza indirebilirler. Ayrıca, QR kodları ile müşterilerin menüyü görüntülemelerini sağlayabilirler.
4. Sosyal Medya Pazarlaması
Sosyal medya artık işletmelerin müşterilerine en hızlı şekilde ulaşabileceği mecralardan biridir. İşletmeler, sosyal medya platformları üzerinden müşterilerine ürünlerini, hizmetlerini, kampanyalarını ve indirimlerini duyurabilirler. Bununla birlikte, müşterilere özel sosyal medya kampanyaları da yaparak, satışlarını artırabilirler.
5. Yeni İş Modelleri
İşletmelerin, pandemi döneminde müşterilerine hizmet vermeye devam etmek adına yeni iş modelleri geliştirmeleri gerekiyor. İşletmeler artık fiziksel satış noktalarında olduğu kadar, müşterilerine internet üzerinden hizmet verebilmeli, ürünlerini kapıya kadar teslim etmeli ve müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutarak, müşterilerinin her zaman yanında olmalıdırlar.
Sonuç olarak işletmeler, yeni normalde müşterilerinin beklentilerine cevap vermek için farklı yenilikçi fikirler üretmek zorundadır. İnternet üzerinden satış yapma, mobil uygulamalar, yenilikçi fikirler, sosyal medya pazarlaması ve yeni iş modelleri işletmelerin yeni normalde müşteri memnuniyetini sağlamaları için oldukça önemlidir. İşletmeler, bu yenilikçi fikirleri benimseyerek sektörlerinde öncü firma olabilirler.
Son birkaç ay içerisinde dünyada meydana gelen Covid-19 pandemisi nedeni ile işletmelerin normal işleyişleri değişmiştir. İşletmeler, müşteri gereksinimlerine, taleplerine ve ihtiyaçlarına çok hızlı bir şekilde cevap vermek ve buna uygun stratejiler geliştirmek zorunda kalmışlardır. Bu yeni normal dünyasında, işletmelerin yenilikçi fikirler üretmeleri ve hızlı bir şekilde uygulamaları gerekmektedir.
1. Sanal/Online Yöntemler
Online satış, e-ticaret ve dijital pazarlama bu konuda en önemli unsurlardandır. İşletmeler, e-ticaret platformları üzerinden çeşitli ürünler satıp, müşterilere teslimat yapabilirler. Ayrıca, müşterilere hizmetlerini online olarak sunabilirler. Örneğin, online ders veren bir firma ya da ürünlerini videolar üzerinden satan bir firma.
2. Mobil Uygulamalar
Mobil uygulamalar müşterilerin dünya genelindeki alışveriş alışkanlıklarında oldukça önemli bir yer tutmaktadır. Mobil uygulamalar sayesinde müşterilerin her zaman yanında olan bir pazarlama aracı bulunur. İşletmeler, mobil uygulamalar sayesinde müşterilerine indirimler, kampanyalar, hediye çeki ve benzeri teklifler sunabilirler. Bu sayede müşterilerin marka sadakatini de kazanabilirler.
3. Yenilikçi Yöntemler
Yeni normalde işletmelerin yenilikçi fikirler üreterek müşterilerinin beklentilerine cevap vermesi oldukça önemlidir. Bu sayede müşteri memnuniyeti artacak ve marka sadakati de sağlanacaktır. Örneğin; restoranlar, müşterilere “dijital menü” uygulaması sunarak, fiziksel menülerden kaynaklı riskleri en aza indirebilirler. Ayrıca, QR kodları ile müşterilerin menüyü görüntülemelerini sağlayabilirler.
4. Sosyal Medya Pazarlaması
Sosyal medya artık işletmelerin müşterilerine en hızlı şekilde ulaşabileceği mecralardan biridir. İşletmeler, sosyal medya platformları üzerinden müşterilerine ürünlerini, hizmetlerini, kampanyalarını ve indirimlerini duyurabilirler. Bununla birlikte, müşterilere özel sosyal medya kampanyaları da yaparak, satışlarını artırabilirler.
5. Yeni İş Modelleri
İşletmelerin, pandemi döneminde müşterilerine hizmet vermeye devam etmek adına yeni iş modelleri geliştirmeleri gerekiyor. İşletmeler artık fiziksel satış noktalarında olduğu kadar, müşterilerine internet üzerinden hizmet verebilmeli, ürünlerini kapıya kadar teslim etmeli ve müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutarak, müşterilerinin her zaman yanında olmalıdırlar.
Sonuç olarak işletmeler, yeni normalde müşterilerinin beklentilerine cevap vermek için farklı yenilikçi fikirler üretmek zorundadır. İnternet üzerinden satış yapma, mobil uygulamalar, yenilikçi fikirler, sosyal medya pazarlaması ve yeni iş modelleri işletmelerin yeni normalde müşteri memnuniyetini sağlamaları için oldukça önemlidir. İşletmeler, bu yenilikçi fikirleri benimseyerek sektörlerinde öncü firma olabilirler.
*256 Bit SSL Sertifikası * Full Mobil Uyumlu * Full SEO Uyumlu
İsterseniz Mobil Uygulama Seçeneğiyle