• 0216 488 01 91
  • destek@sonsuzbilgi.com.tr

Emlak Web Sitesi

Büyümeyi hayal etmeyin, bugün başlayın...

*256 Bit SSL Sertifikası * Full Mobil Uyumlu * Full SEO Uyumlu
İsterseniz Mobil Uygulama Seçeneğiyle


Dijital Pazarlama'da Remarketing Stratejileri

Adı : Dijital Pazarlama'da Remarketing Stratejileri

Dijital pazarlama faaliyetleri, insanları markanızı keşfetmeye veya ürün ve hizmetlerinizi kullanmaya teşvik etmeye çalışır. İyi tasarlanmış bir pazarlama stratejisi, insanların ilgisini çekerek markanızın bilinirliğini artırırken, hedef kitlenizi doğru ve etkili bir şekilde ulaştırmanızı sağlar. Ancak, potansiyel müşterilerinizi baştan çıkarmak için birkaç denemeden sonra bile, belirli bir noktada elinizde birkaç sorunu olan veya sipariş vermeyi tercih etmeyen bazı kişilere rastlayabilirsiniz. İşte bu noktada, remarketing stratejileri devreye girerek mevcut müşterilerinizi yeniden hedeflemeye başlayarak, tekrar harekete geçmelerini amaçlar. İşte, dijital pazarlama çalışmalarında remarketing stratejileri hakkında her şey.
Remarketing Nedir?
Remarketing, dijital ortamda ya da offline üzerinde gösterilen reklamların bir kısmını müşterilerinize yeniden hedeflemek için kullanılan bir pazarlama stratejisidir. Bu stratejide, bir kişi markanızın web sitesinde ya da sosyal medya kanallarında gezindiği süre boyunca izlenebilir. Örneğin, bir potansiyel müşteri web sitenizde bir ürüne tıkladığında, bunu takip eden bir dizi reklam ile karşılaşabilirler.
Remarketing, müşterilerinize daha doğru, alakalı ve kişiselleştirilmiş reklamlar sunmanın yanı sıra, değerli bir dijital pazarlama aracıdır. Ayrıca remarketing, pazarlama kampanyalarının ve reklam bütçelerinin verimliliğini artırırken, hedef kitlenizin dikkat dağılımını azaltır.
Remarketing Stratejileri Nelerdir?
1. Web Sayfası Remarketing
Bu, tıklama oranlarını artırmak için müşterilerinize geri dönmelerini sağlama yöntemidir. Bu stratejiyi kullanarak, müşterilerinizin özel bir zamanda bir web sayfanızı ziyaret edip ziyaret etmeyenleri belirleyebilirsiniz. İzlenen onaylanmış müşteriler için, markanızla ilgili reklamların, ürünlerin veya hizmetlerin kullanımı konusunda onlara özel bir teklif sunabilirsiniz.
Örneğin, İngiliz iç giyim markası Figleaves, müşterilerinin sepetlerinden çıkardığı ürünlere özel bir teklif sunarak, web sayfası remarketing stratejisinden yararlanmıştır. Sepete ekleme yaptıkları ürünleri terk eden müşterilere yeniden hedefleme reklamları sunan marka, bu stratejiyi kullanarak, web sitesine dönüş oranlarını artırmıştır.
2. E-posta Remarketing
E-posta remarketing, müşterilerinizin daha önce ziyaret ettikleri bir web sitesinde yarım bıraktıkları bir sepeti tamamlamak için teşvik eden bir pazarlama stratejisidir. Bu stratejiyi kullanarak, müşterilerinizin bir email lift ( e-posta açılış oranı) veya click (tıklama bağlantısı ) hareketi yaratmalarını hedefleyebilirsiniz. Bunu yapmak için, müşterilerinize özel teklifler, indirimler veya ücretsiz kargo gibi avantajlar sunabilirsiniz.
Örneğin, online moda mağazası ASOS, serbest kargo ve geri dönüşlerin yanı sıra indirim kodları kullanarak e-posta remarketing stratejisini kullanmaktadır. Bu stratejinin kullanılması, müşterilerin web sitesinde terk ettikleri sepetleri tamamlamalarını teşvik ederek, satışlarını artırmıştır.
3. Sosyal Medya Remarketing
Sosyal medya remarketing, müşterilerinizin gezi ve alışveriş alışkanlıklarının izlenip, ilgi alanlarına göre reklamlarla yeniden hedeflenmelerini sağlamaya çalışır. Bu strateji, özellikle Facebook'ta en iyi şekilde kullanılır. Web sitenizde gezindikten sonra Facebook'da anüs reklamlara çıkmak gibi.
Örneğin, kozmetik markası Urban Decay, Instagram'da oldukça etkili bir sosyal medya remarketing stratejisi kullanmaktadır. Urban Decay müşterileri, Instagram'da daha önce ilgi duydukları bir fotoğraf veya sayfa gezintisi yaptıklarında, markanın reklamlarını yeniden hedeflemektedir. Bu strateji markanın satışlarının artması ile sonuçlandı.
Özetle, remarketing, potansiyel müşterilerinizin satın alma işlemini tamamlamalarına yardımcı olmak için kullanabileceğiniz değerli bir pazarlama stratejisidir. Web sayfası, e-posta ve sosyal medya remarketing dâhil olmak üzere farklı türlerde mevcuttur. HER türü, markanızın daha spesifik ve anlamlı bir hedef kitleyle etkileşim kurmasına yardımcı olur. Dijital pazarlamanızda remarketing stratejilerini kullanarak, müşterilerinizin satın alma potansiyelini artırabilirsiniz.

Dijital Pazarlama'da Remarketing Stratejileri

Adı : Dijital Pazarlama'da Remarketing Stratejileri

Dijital pazarlama faaliyetleri, insanları markanızı keşfetmeye veya ürün ve hizmetlerinizi kullanmaya teşvik etmeye çalışır. İyi tasarlanmış bir pazarlama stratejisi, insanların ilgisini çekerek markanızın bilinirliğini artırırken, hedef kitlenizi doğru ve etkili bir şekilde ulaştırmanızı sağlar. Ancak, potansiyel müşterilerinizi baştan çıkarmak için birkaç denemeden sonra bile, belirli bir noktada elinizde birkaç sorunu olan veya sipariş vermeyi tercih etmeyen bazı kişilere rastlayabilirsiniz. İşte bu noktada, remarketing stratejileri devreye girerek mevcut müşterilerinizi yeniden hedeflemeye başlayarak, tekrar harekete geçmelerini amaçlar. İşte, dijital pazarlama çalışmalarında remarketing stratejileri hakkında her şey.
Remarketing Nedir?
Remarketing, dijital ortamda ya da offline üzerinde gösterilen reklamların bir kısmını müşterilerinize yeniden hedeflemek için kullanılan bir pazarlama stratejisidir. Bu stratejide, bir kişi markanızın web sitesinde ya da sosyal medya kanallarında gezindiği süre boyunca izlenebilir. Örneğin, bir potansiyel müşteri web sitenizde bir ürüne tıkladığında, bunu takip eden bir dizi reklam ile karşılaşabilirler.
Remarketing, müşterilerinize daha doğru, alakalı ve kişiselleştirilmiş reklamlar sunmanın yanı sıra, değerli bir dijital pazarlama aracıdır. Ayrıca remarketing, pazarlama kampanyalarının ve reklam bütçelerinin verimliliğini artırırken, hedef kitlenizin dikkat dağılımını azaltır.
Remarketing Stratejileri Nelerdir?
1. Web Sayfası Remarketing
Bu, tıklama oranlarını artırmak için müşterilerinize geri dönmelerini sağlama yöntemidir. Bu stratejiyi kullanarak, müşterilerinizin özel bir zamanda bir web sayfanızı ziyaret edip ziyaret etmeyenleri belirleyebilirsiniz. İzlenen onaylanmış müşteriler için, markanızla ilgili reklamların, ürünlerin veya hizmetlerin kullanımı konusunda onlara özel bir teklif sunabilirsiniz.
Örneğin, İngiliz iç giyim markası Figleaves, müşterilerinin sepetlerinden çıkardığı ürünlere özel bir teklif sunarak, web sayfası remarketing stratejisinden yararlanmıştır. Sepete ekleme yaptıkları ürünleri terk eden müşterilere yeniden hedefleme reklamları sunan marka, bu stratejiyi kullanarak, web sitesine dönüş oranlarını artırmıştır.
2. E-posta Remarketing
E-posta remarketing, müşterilerinizin daha önce ziyaret ettikleri bir web sitesinde yarım bıraktıkları bir sepeti tamamlamak için teşvik eden bir pazarlama stratejisidir. Bu stratejiyi kullanarak, müşterilerinizin bir email lift ( e-posta açılış oranı) veya click (tıklama bağlantısı ) hareketi yaratmalarını hedefleyebilirsiniz. Bunu yapmak için, müşterilerinize özel teklifler, indirimler veya ücretsiz kargo gibi avantajlar sunabilirsiniz.
Örneğin, online moda mağazası ASOS, serbest kargo ve geri dönüşlerin yanı sıra indirim kodları kullanarak e-posta remarketing stratejisini kullanmaktadır. Bu stratejinin kullanılması, müşterilerin web sitesinde terk ettikleri sepetleri tamamlamalarını teşvik ederek, satışlarını artırmıştır.
3. Sosyal Medya Remarketing
Sosyal medya remarketing, müşterilerinizin gezi ve alışveriş alışkanlıklarının izlenip, ilgi alanlarına göre reklamlarla yeniden hedeflenmelerini sağlamaya çalışır. Bu strateji, özellikle Facebook'ta en iyi şekilde kullanılır. Web sitenizde gezindikten sonra Facebook'da anüs reklamlara çıkmak gibi.
Örneğin, kozmetik markası Urban Decay, Instagram'da oldukça etkili bir sosyal medya remarketing stratejisi kullanmaktadır. Urban Decay müşterileri, Instagram'da daha önce ilgi duydukları bir fotoğraf veya sayfa gezintisi yaptıklarında, markanın reklamlarını yeniden hedeflemektedir. Bu strateji markanın satışlarının artması ile sonuçlandı.
Özetle, remarketing, potansiyel müşterilerinizin satın alma işlemini tamamlamalarına yardımcı olmak için kullanabileceğiniz değerli bir pazarlama stratejisidir. Web sayfası, e-posta ve sosyal medya remarketing dâhil olmak üzere farklı türlerde mevcuttur. HER türü, markanızın daha spesifik ve anlamlı bir hedef kitleyle etkileşim kurmasına yardımcı olur. Dijital pazarlamanızda remarketing stratejilerini kullanarak, müşterilerinizin satın alma potansiyelini artırabilirsiniz.


Maç Yorumları Web Sitesi

Yapay Zekanın Yaptığı Maç yorumlarını sitenizde otomatik yayınlayın!

*256 Bit SSL Sertifikası * Full Mobil Uyumlu * Full SEO Uyumlu
İsterseniz Mobil Uygulama Seçeneğiyle


dijital pazarlama remarketing web sayfası remarketing e-posta remarketing sosyal medya remarketing müşteri hedefleme müşteri geri kazanımı reklam bütçesi
Sonsuz Bilgi