• 0216 488 01 91
  • destek@sonsuzbilgi.com.tr

Doktor & Medikal Web Sitesi

Onlarca Doktor & Medikal Web sitesinden biri mutlaka size göre!

*256 Bit SSL Sertifikası * Full Mobil Uyumlu * Full SEO Uyumlu
İsterseniz Mobil Uygulama Seçeneğiyle


Sektöre Göre Görsel Seçimleri Nasıl Yapılır?

Adı : Sektöre Göre Görsel Seçimleri Nasıl Yapılır?

Görsel seçimleri, bir ürünün veya hizmetin tanıtımı için en önemli faktörlerden biridir. Gerek sosyal medya, gerek reklam panoları, gerekse de dijital ortamda kullanılacak web siteleri ve uygulamalar için sektöre uygun görsellerin seçimi çok önemlidir. Bu yazımızda sektöre göre görsel seçimlerinin nasıl yapılacağını ve örnekleri inceleyeceğiz.
1. Teknoloji Sektörü Görsel Seçimleri
Teknoloji sektörü için görsel seçimleri, modern ve teknolojik olmalıdır. Bu sektörde dikkat çekmek ve öne çıkmak için renklerin canlı ve göz alıcı olması gereklidir. İlgili görseller; teknolojik cihazların yakın çekimleri, tüketici elektroniği, bilgisayar çevre birimleri, yüksek çözünürlüklü ekran görüntüleri v.b. kapsamalıdır. Mesela, bir akıllı telefon için bir reklam afişi oluşturulacaksa, ürünün çekirdek özellikleri ve tasarımı bir arada olmalıdır. Bu afişte telefonun kamerasının yarattığı net görüntüler, ürünü kullanırken kişinin keyfi, tasarımın renk paleti ve şekilleri yer alabilir.
2. Yeme-İçme Sektörü Görsel Seçimleri
Yeme-İçme sektöründe görsel seçimi yaparken lezzetli ve çekici yiyeceklerin görselleri, mekanın atmosferi ve özel avizeler öne çıkmalıdır. Bu sektörde estetik ve görsel sunumun yanı sıra, tazeliğin ve kalitenin anlaşılması için görseller de çok önemlidir. Örneğin, bir yemek restoranı sahibi web sitesi üzerinde yemek gerçek görüntü profesyonel bir fotoğrafçı tarafından çekilir. Bu fotoğraflarında servis edilen yemeklerin gösterilmesi gerektiği gibi, malzemelerin tazeliğine; renklerin doğallığına; baharatların yarattığı tadlara yoğunlaşılabilir.
3. Hizmet Sektörü Görsel Seçimleri
Hizmet sektörü, satın alınabilir bir ürün veya eşya satmıyor ancak hizmetlerini sunarak müşterilerinin ihtiyaçlarını karşılıyorlar. Bu sektörde, müşteriyi tatmin edecek ve onlarca iğneden öğütlerle müşteriyi schmoozing yapması gereken hizmetlerin görselleri seçilmelidir. Tek bir fotoğraf, örneğin, müşterilere özgü bir terapi veya masaj sunan bir sağlık merkezinin rahatlama ortamını vurgulayacak. Hizmetin verimliliği ve müşteri memnuniyeti konusundaki yüksek kalite, sektördeki en önemli göstergeler olacaktır.
4. Moda Sektörü Görsel Seçimleri
Moda sektörü, renk ve desenlerle ittifak eden giyim, aksesuar ve diğer ürünlerin sektörüdür. Sektörde ürünlerinin fotoğraflanması stilize bir şekilde yapılmalıdır. Moda sektörü, gösterişli giysilerin, yüksek fiyatlı şık aksesuarların ve güçlü kadın figürlerinin kullanımı için konusunda parlak bir platformdur. Moda markaları, lüks kumaşlar, süslemeler, ışıklandırmalar, çekimler için özel alanlar hazırlamalılar. Moda sektöründe görsel seçimler, ürünlerin yalın olarak gösterilmesinden daha fazlasını vurgulamlıdır.
Sık sorulan sorular:
1. Görsel seçimlerinde doğru renk paletini nasıl seçebilirim?
Renk paleti seçimi, markanın kişiliğiyle uyumlu olmalıdır. Ayrıca mesajınızı vermeden önce politik durumlarla araştırma, trendy konular, gibi birkaç faktöre göre konumlandırma yapmak gereklidir.
2. Hangi görsel boyutları daha etkilidir?
Görsellerin boyutu reklam bütçenizle doğru orantılıdır ve kullanım amacınıza göre değişebilir. Eskiden, standart uzunluk ve genişliğe sahip olan görseller artık çeşitliliğiyle boyut açısından genişlemiştir.
3. Görsel seçimlerde tek bir görsel mi yoksa karışık görseller mi tercih edilmelidir?
İkisi farklı amaçlara hizmet etmek istiyor. Tek bir görsel kutusunda bir mesajı en iyi şekilde taşıyacaktır. Ancak, birkaç farklı görselle insanların dikkatini çekebilir ve daha uzun süre ana sayfanızda veya reklamınızda kalabilirler. Eğer sektöre göre doğru kararı verirseniz, daha iyi sonuçlar alabilirsiniz.

Sektöre Göre Görsel Seçimleri Nasıl Yapılır?

Adı : Sektöre Göre Görsel Seçimleri Nasıl Yapılır?

Görsel seçimleri, bir ürünün veya hizmetin tanıtımı için en önemli faktörlerden biridir. Gerek sosyal medya, gerek reklam panoları, gerekse de dijital ortamda kullanılacak web siteleri ve uygulamalar için sektöre uygun görsellerin seçimi çok önemlidir. Bu yazımızda sektöre göre görsel seçimlerinin nasıl yapılacağını ve örnekleri inceleyeceğiz.
1. Teknoloji Sektörü Görsel Seçimleri
Teknoloji sektörü için görsel seçimleri, modern ve teknolojik olmalıdır. Bu sektörde dikkat çekmek ve öne çıkmak için renklerin canlı ve göz alıcı olması gereklidir. İlgili görseller; teknolojik cihazların yakın çekimleri, tüketici elektroniği, bilgisayar çevre birimleri, yüksek çözünürlüklü ekran görüntüleri v.b. kapsamalıdır. Mesela, bir akıllı telefon için bir reklam afişi oluşturulacaksa, ürünün çekirdek özellikleri ve tasarımı bir arada olmalıdır. Bu afişte telefonun kamerasının yarattığı net görüntüler, ürünü kullanırken kişinin keyfi, tasarımın renk paleti ve şekilleri yer alabilir.
2. Yeme-İçme Sektörü Görsel Seçimleri
Yeme-İçme sektöründe görsel seçimi yaparken lezzetli ve çekici yiyeceklerin görselleri, mekanın atmosferi ve özel avizeler öne çıkmalıdır. Bu sektörde estetik ve görsel sunumun yanı sıra, tazeliğin ve kalitenin anlaşılması için görseller de çok önemlidir. Örneğin, bir yemek restoranı sahibi web sitesi üzerinde yemek gerçek görüntü profesyonel bir fotoğrafçı tarafından çekilir. Bu fotoğraflarında servis edilen yemeklerin gösterilmesi gerektiği gibi, malzemelerin tazeliğine; renklerin doğallığına; baharatların yarattığı tadlara yoğunlaşılabilir.
3. Hizmet Sektörü Görsel Seçimleri
Hizmet sektörü, satın alınabilir bir ürün veya eşya satmıyor ancak hizmetlerini sunarak müşterilerinin ihtiyaçlarını karşılıyorlar. Bu sektörde, müşteriyi tatmin edecek ve onlarca iğneden öğütlerle müşteriyi schmoozing yapması gereken hizmetlerin görselleri seçilmelidir. Tek bir fotoğraf, örneğin, müşterilere özgü bir terapi veya masaj sunan bir sağlık merkezinin rahatlama ortamını vurgulayacak. Hizmetin verimliliği ve müşteri memnuniyeti konusundaki yüksek kalite, sektördeki en önemli göstergeler olacaktır.
4. Moda Sektörü Görsel Seçimleri
Moda sektörü, renk ve desenlerle ittifak eden giyim, aksesuar ve diğer ürünlerin sektörüdür. Sektörde ürünlerinin fotoğraflanması stilize bir şekilde yapılmalıdır. Moda sektörü, gösterişli giysilerin, yüksek fiyatlı şık aksesuarların ve güçlü kadın figürlerinin kullanımı için konusunda parlak bir platformdur. Moda markaları, lüks kumaşlar, süslemeler, ışıklandırmalar, çekimler için özel alanlar hazırlamalılar. Moda sektöründe görsel seçimler, ürünlerin yalın olarak gösterilmesinden daha fazlasını vurgulamlıdır.
Sık sorulan sorular:
1. Görsel seçimlerinde doğru renk paletini nasıl seçebilirim?
Renk paleti seçimi, markanın kişiliğiyle uyumlu olmalıdır. Ayrıca mesajınızı vermeden önce politik durumlarla araştırma, trendy konular, gibi birkaç faktöre göre konumlandırma yapmak gereklidir.
2. Hangi görsel boyutları daha etkilidir?
Görsellerin boyutu reklam bütçenizle doğru orantılıdır ve kullanım amacınıza göre değişebilir. Eskiden, standart uzunluk ve genişliğe sahip olan görseller artık çeşitliliğiyle boyut açısından genişlemiştir.
3. Görsel seçimlerde tek bir görsel mi yoksa karışık görseller mi tercih edilmelidir?
İkisi farklı amaçlara hizmet etmek istiyor. Tek bir görsel kutusunda bir mesajı en iyi şekilde taşıyacaktır. Ancak, birkaç farklı görselle insanların dikkatini çekebilir ve daha uzun süre ana sayfanızda veya reklamınızda kalabilirler. Eğer sektöre göre doğru kararı verirseniz, daha iyi sonuçlar alabilirsiniz.


Maç Yorumları Web Sitesi

Yapay Zekanın Yaptığı Maç yorumlarını sitenizde otomatik yayınlayın!

*256 Bit SSL Sertifikası * Full Mobil Uyumlu * Full SEO Uyumlu
İsterseniz Mobil Uygulama Seçeneğiyle


teknoloji sektörü minimalist modern tasarım teknolojik renkler ileriye dönük eğitim sektörü öğrenmeyi temsil etmek hedef kitlesi futuristik turizm sektörü tatil teması yüksek kalite hijyenik güvenli sağlık sektörü temizlik sağlık malzemeleri
Sonsuz Bilgi