*256 Bit SSL Sertifikası * Full Mobil Uyumlu * Full SEO Uyumlu
İsterseniz Mobil Uygulama Seçeneğiyle
Bugün, tüketicilerin çoğu, önce internete başvurarak dadılmak istedikleri konulara ilişkin bilgileri araştırıyorlar. Emlak alımı da bu araştırmalar kapsamında yer alıyor. Satış yapmak isteyen emlakçılar, internette yer alma mücadelesi veriyorlar. Bu mücadelenin en etkili yollarından biri de YouTube'ta var olmaktır. Peki, emlak satışlarınızı artırmak için YouTube'da nasıl bir strateji izlemelisiniz? İsterseniz, birlikte bir göz atalım.
1) Kanal Oluşturma ve Görünürlük
YouTube'da bir hesap açarak, emlak satışlarınızı artırmaya başlayabilirsiniz. YouTube kanalınızı hazırlarken görsel açıdan dikkat çekici bir arayüz hazırlamaya özen gösterin. Kanalınızın tanıtımını hem YouTube’un içinde hem de diğer sosyal medya hesaplarında yapabilirsiniz. Kanalınızın ana sayfasında emlak hizmetlerinizi, referanslarınızı, fotoğraflarını, müşteri yorumlarını ve hatta bir de içerik planı paylaşabilirsiniz.
2) Video İçeriklerinin Hazırlanması
Video içerikleri oluştururken, ilk hedefimiz izleyicinin ilgi odağına giren konular olmasıdır. Emlak sektöründe birkaç farklı video türü hazırlayabilirsiniz. Bunlardan bazıları şunlardır:
• Emlak Alım Satım Rehberleri
Bu videolar, yeni ev alım satımları konusunda tüyolar veren yararlı bilgileri içerecektir. Özellikle, ilk kez ev sahibi olacak kişiler için bilgilendirici olacaktır. Video hazırlarken, konunun önemine göre ortalama 3-5 dakikalık bir süreyi hedefleyin.
• Emlak İlanları
Emlakçılıkta, görsellik her zaman ön planda tutulmaktadır. Potansiyel müşterilerinize sunmak istediğiniz kiralık ya da satılık evlerinizi görsel açıdan çekici bir şekilde videoya alın. Evin özellikleri, konum detayları, içinde bulunan eşyalar vb. gibi detayları da videoda verin. Her videoyu 1 ila 2 dakika arasında tutun.
• Yerel Videolar
Emlak sektörü yerel bir sektördür. Dolayısıyla, yerel videolarda, bölgesel özelliklere değinmeniz, seçtiğiniz mestteki okullar, işyerleri, parklar vb. gibi detayları da anlatmanız çok önemlidir. Bu bağlamda, yakın çekimler, drone çekimleri gibi farklı teknikler kullanarak yerel videolar çekebilirsiniz.
3) Video SEO ve Anahtar Kelime Kullanımı
Eğitici, bilgilendirici ve ilgi çekici videolar yapmanın yanı sıra, video SEO’da kullanılan anahtar kelimeler konusunda da deneyimli olmanız gerekir. Tıpkı Google SEO'da olduğu gibi burada da doğru anahtar kelimeleri kullanarak videonuzu olabilecek en üst sıralarda sıralayabilirsiniz. Türkçe ve İngilizce anahtar kelimeleri kullanarak anahtar kelime yoğunluğunuzu arttırmalısınız.
4) YouTube Reklamları
YouTube, reklamlar üzerinden de çok önemli bir potansiyele sahiptir. Yapacağınız reklamlar, hedef kitlelere, bölgelere ve belirli parametreler gözetilerek de yapılabiliyor. Dolayısıyla, toplu emlak sayfası olarak da anılan sitemizde yer alan emlak ilanlarına özel olarak hazırlanmış reklamlarla, hedef kitlenizi doğru seçebilirsiniz.
Sık Sorulan Sorular
1) Emlak satışları için YouTube'da ne kadar sıklıkta video yüklemeliyiz?
Burada önemli olan, düzenli bir zamanlama ile yayın yapmanızdır. Aylık 1 ila 2 video bile olsa düzenli olmanız müşterileriniz için bir güven sağlayacaktır.
2) YouTube'da bir video ne kadar süre ile olmalı?
3-5 dakika gibi mümkün olduğunda kısa tutmaya özen gösterin.
3) Anahtar kelime kullanımında ne kadar sıklıkla kullanılmalı?
Anahtar kelime yoğunluğu %2-3 aralığında tutulmalıdır.
4) YouTube videolarının SEO uyumlu hale getirilmesinde nelere dikkat etmemiz gerekiyor?
Videonuzu başlıktan etiketlere, açıklamada yer alan anahtar kelimelerden açılış logosuna kadar doğru bir şekilde optimize ederek daha fazla görüntülenmeye sahip olabilirsiniz.
Bugün, tüketicilerin çoğu, önce internete başvurarak dadılmak istedikleri konulara ilişkin bilgileri araştırıyorlar. Emlak alımı da bu araştırmalar kapsamında yer alıyor. Satış yapmak isteyen emlakçılar, internette yer alma mücadelesi veriyorlar. Bu mücadelenin en etkili yollarından biri de YouTube'ta var olmaktır. Peki, emlak satışlarınızı artırmak için YouTube'da nasıl bir strateji izlemelisiniz? İsterseniz, birlikte bir göz atalım.
1) Kanal Oluşturma ve Görünürlük
YouTube'da bir hesap açarak, emlak satışlarınızı artırmaya başlayabilirsiniz. YouTube kanalınızı hazırlarken görsel açıdan dikkat çekici bir arayüz hazırlamaya özen gösterin. Kanalınızın tanıtımını hem YouTube’un içinde hem de diğer sosyal medya hesaplarında yapabilirsiniz. Kanalınızın ana sayfasında emlak hizmetlerinizi, referanslarınızı, fotoğraflarını, müşteri yorumlarını ve hatta bir de içerik planı paylaşabilirsiniz.
2) Video İçeriklerinin Hazırlanması
Video içerikleri oluştururken, ilk hedefimiz izleyicinin ilgi odağına giren konular olmasıdır. Emlak sektöründe birkaç farklı video türü hazırlayabilirsiniz. Bunlardan bazıları şunlardır:
• Emlak Alım Satım Rehberleri
Bu videolar, yeni ev alım satımları konusunda tüyolar veren yararlı bilgileri içerecektir. Özellikle, ilk kez ev sahibi olacak kişiler için bilgilendirici olacaktır. Video hazırlarken, konunun önemine göre ortalama 3-5 dakikalık bir süreyi hedefleyin.
• Emlak İlanları
Emlakçılıkta, görsellik her zaman ön planda tutulmaktadır. Potansiyel müşterilerinize sunmak istediğiniz kiralık ya da satılık evlerinizi görsel açıdan çekici bir şekilde videoya alın. Evin özellikleri, konum detayları, içinde bulunan eşyalar vb. gibi detayları da videoda verin. Her videoyu 1 ila 2 dakika arasında tutun.
• Yerel Videolar
Emlak sektörü yerel bir sektördür. Dolayısıyla, yerel videolarda, bölgesel özelliklere değinmeniz, seçtiğiniz mestteki okullar, işyerleri, parklar vb. gibi detayları da anlatmanız çok önemlidir. Bu bağlamda, yakın çekimler, drone çekimleri gibi farklı teknikler kullanarak yerel videolar çekebilirsiniz.
3) Video SEO ve Anahtar Kelime Kullanımı
Eğitici, bilgilendirici ve ilgi çekici videolar yapmanın yanı sıra, video SEO’da kullanılan anahtar kelimeler konusunda da deneyimli olmanız gerekir. Tıpkı Google SEO'da olduğu gibi burada da doğru anahtar kelimeleri kullanarak videonuzu olabilecek en üst sıralarda sıralayabilirsiniz. Türkçe ve İngilizce anahtar kelimeleri kullanarak anahtar kelime yoğunluğunuzu arttırmalısınız.
4) YouTube Reklamları
YouTube, reklamlar üzerinden de çok önemli bir potansiyele sahiptir. Yapacağınız reklamlar, hedef kitlelere, bölgelere ve belirli parametreler gözetilerek de yapılabiliyor. Dolayısıyla, toplu emlak sayfası olarak da anılan sitemizde yer alan emlak ilanlarına özel olarak hazırlanmış reklamlarla, hedef kitlenizi doğru seçebilirsiniz.
Sık Sorulan Sorular
1) Emlak satışları için YouTube'da ne kadar sıklıkta video yüklemeliyiz?
Burada önemli olan, düzenli bir zamanlama ile yayın yapmanızdır. Aylık 1 ila 2 video bile olsa düzenli olmanız müşterileriniz için bir güven sağlayacaktır.
2) YouTube'da bir video ne kadar süre ile olmalı?
3-5 dakika gibi mümkün olduğunda kısa tutmaya özen gösterin.
3) Anahtar kelime kullanımında ne kadar sıklıkla kullanılmalı?
Anahtar kelime yoğunluğu %2-3 aralığında tutulmalıdır.
4) YouTube videolarının SEO uyumlu hale getirilmesinde nelere dikkat etmemiz gerekiyor?
Videonuzu başlıktan etiketlere, açıklamada yer alan anahtar kelimelerden açılış logosuna kadar doğru bir şekilde optimize ederek daha fazla görüntülenmeye sahip olabilirsiniz.
*256 Bit SSL Sertifikası * Full Mobil Uyumlu * Full SEO Uyumlu
İsterseniz Mobil Uygulama Seçeneğiyle