Kristal, Ahşap, Bayrak.. Plaket ihtiyaçlarınıza Mükemmel çözümler üretiyoruz.
Emlak sektöründe konumlandırma ve kurumsal kimlik yönetimi son yıllarda oldukça önem kazanmıştır. Bu iki kavram, bir firmanın pazara nasıl sunulduğu ve tanıtımı ile ilgili önemli bir role sahiptir. Emlak sektöründe de doğru bir konumlandırma stratejisi, marka bilinirliği ve sadakati yükselterek rakipler arasından sıyrılmanın en etkili yollarından biridir.
Emlak sektörüne örnek vermek gerekirse, İstanbul’un en popüler semtlerinden biri olan Beşiktaş’ta bir emlak firması düşünelim. Bu firmanın bölgenin en prestijli gayrimenkullerini sunması ve kaliteli hizmet vermesi gerektiğinden ötürü kurumsal kimlik hedef kitlesine uygun olsa da, buna ek olarak müşterilerine sunduğu hizmetler, reklam ve pazarlama stratejileri ile de öne çıkması gerekmektedir. Doğru bir konumlandırma stratejisi ile firmanın hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti, öne çıkarılıp rakiplerinden farklılaşması sağlanabilir.
Bir diğer örnek ise, Ankara’da bir emlak firması düşünelim. Firmanın sunduğu hizmetler oldukça geniş kapsamlıdır, elinde bulunan gayrimenkullerin çoğu yüksek fiyat aralığına sahiptir. Bu hedef kitlenin ihtiyacına uygun bir kurumsal kimlik ile firmanın elit ve lüks görünümü vurgulanabilir. Ayrıca satışın yanı sıra, sunduğu yatırım danışmanlığı hizmeti ile de rakipleri arasından sıyrılabilir.
Emlak sektöründe göz önünde tutulması gereken bir diğer detay da görsel alandır. Bir emlak firması, müşterilerine sunduğu hizmetleri ve gayrimenkulleri en iyi şekilde sergilemek adına, profesyonel bir logo, broşür veya web sitesine sahip olmalıdır. Görsel açıdan kaliteli, estetik ve hatırlanabilir birkaç tasarım ile müşteri sadakati de artırılabilir.
Sık Sorulan Sorular
1. Konumlandırma ve kurumsal kimlik nedir?
Konumlandırma bir firmanın hedef kitlesine nasıl sunulacağına karar verme sürecidir. Kurumsal kimlik ise firmanın sunduğu hizmetleri ve hedef kitlesini yansıtan görsel ve sözel tasarımların tümüdür.
2. Neden emlak sektörü için önemlidir?
Emlak sektörü rekabetin yoğun olduğu bir sektördür. Doğru konumlandırma ve kurumsal kimlik yönetimi ile firmanın öne çıkması ve rakiplerinden ayrılması mümkündür.
3. Kurumsal kimlik görsel tasarım mıdır?
Hayır, kurumsal kimlik görsel ve sözel tasarımların tümüdür. Görsel tasarım sadece bir parçasını oluşturur.
4. Emlak firmaları için farklı konumlandırma stratejileri neler olabilir?
Farklı bir hedef kitlesi varsa hedef kitlenin gereksinimlerine uygun bir konumlandırma stratejisi belirlemek mümkündür. Ayrıca, yatırım danışmanlığı hizmeti, gayrimenkul yönetimi gibi farklı hizmetler sunarak da öne çıkılabilir."
Emlak sektöründe konumlandırma ve kurumsal kimlik yönetimi son yıllarda oldukça önem kazanmıştır. Bu iki kavram, bir firmanın pazara nasıl sunulduğu ve tanıtımı ile ilgili önemli bir role sahiptir. Emlak sektöründe de doğru bir konumlandırma stratejisi, marka bilinirliği ve sadakati yükselterek rakipler arasından sıyrılmanın en etkili yollarından biridir.
Emlak sektörüne örnek vermek gerekirse, İstanbul’un en popüler semtlerinden biri olan Beşiktaş’ta bir emlak firması düşünelim. Bu firmanın bölgenin en prestijli gayrimenkullerini sunması ve kaliteli hizmet vermesi gerektiğinden ötürü kurumsal kimlik hedef kitlesine uygun olsa da, buna ek olarak müşterilerine sunduğu hizmetler, reklam ve pazarlama stratejileri ile de öne çıkması gerekmektedir. Doğru bir konumlandırma stratejisi ile firmanın hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti, öne çıkarılıp rakiplerinden farklılaşması sağlanabilir.
Bir diğer örnek ise, Ankara’da bir emlak firması düşünelim. Firmanın sunduğu hizmetler oldukça geniş kapsamlıdır, elinde bulunan gayrimenkullerin çoğu yüksek fiyat aralığına sahiptir. Bu hedef kitlenin ihtiyacına uygun bir kurumsal kimlik ile firmanın elit ve lüks görünümü vurgulanabilir. Ayrıca satışın yanı sıra, sunduğu yatırım danışmanlığı hizmeti ile de rakipleri arasından sıyrılabilir.
Emlak sektöründe göz önünde tutulması gereken bir diğer detay da görsel alandır. Bir emlak firması, müşterilerine sunduğu hizmetleri ve gayrimenkulleri en iyi şekilde sergilemek adına, profesyonel bir logo, broşür veya web sitesine sahip olmalıdır. Görsel açıdan kaliteli, estetik ve hatırlanabilir birkaç tasarım ile müşteri sadakati de artırılabilir.
Sık Sorulan Sorular
1. Konumlandırma ve kurumsal kimlik nedir?
Konumlandırma bir firmanın hedef kitlesine nasıl sunulacağına karar verme sürecidir. Kurumsal kimlik ise firmanın sunduğu hizmetleri ve hedef kitlesini yansıtan görsel ve sözel tasarımların tümüdür.
2. Neden emlak sektörü için önemlidir?
Emlak sektörü rekabetin yoğun olduğu bir sektördür. Doğru konumlandırma ve kurumsal kimlik yönetimi ile firmanın öne çıkması ve rakiplerinden ayrılması mümkündür.
3. Kurumsal kimlik görsel tasarım mıdır?
Hayır, kurumsal kimlik görsel ve sözel tasarımların tümüdür. Görsel tasarım sadece bir parçasını oluşturur.
4. Emlak firmaları için farklı konumlandırma stratejileri neler olabilir?
Farklı bir hedef kitlesi varsa hedef kitlenin gereksinimlerine uygun bir konumlandırma stratejisi belirlemek mümkündür. Ayrıca, yatırım danışmanlığı hizmeti, gayrimenkul yönetimi gibi farklı hizmetler sunarak da öne çıkılabilir."
*256 Bit SSL Sertifikası * Full Mobil Uyumlu * Full SEO Uyumlu
İsterseniz Mobil Uygulama Seçeneğiyle