*256 Bit SSL Sertifikası * Full Mobil Uyumlu * Full SEO Uyumlu
İsterseniz Mobil Uygulama Seçeneğiyle
Günümüzde, kurumsal sosyal medya yönetimi, firmaların toplumsal sorumluluk bilincinin bir göstergesi haline gelmiştir. İşletmeler, dijital mecralarda var olan güçlerini kullanarak, öncelikle toplumsal bir misyonu çerçevesinde hareket ederek sosyal konularda farkındalık oluşturma çabasındadırlar. Bunun yanı sıra, kurumsal sosyal medya yönetimi doğru yapıldığında, işletmelere müşterileri ile daha yakın bir iletişim kurma, itibar yönetimi ve marka bilinirliği kazandırma fırsatı da sunmaktadır.
Aslında kurumsal sosyal medya yönetimi, sadece markanın ürün ve hizmetlerinin tanıtımını yapmakla kalmayıp, toplumsal sorumluluk bilinci oluşturarak da fark yaratmaktadır. Örneğin, Türkiye’de birçok örnek var ki, sosyal sorumluluk odaklı farkındalık kampanyaları ile başı çekmektedirler. Bu kampanyaların başında cinsiyet eşitliği, çocuk hakları, sokak hayvanlarının yaşam koşullarının iyileştirilmesi gibi farklı konular geliyor.
Türkiye’deki işletmelerden örnek vermek gerekirse, Garanti Bankası’nın “Anneler Günü için Çektiğimiz Reklamın Arkasındaki Gerçek” adlı sosyal medya kampanyası oldukça başarılı olmuştur. Kampanya, annelerimizi, kız kardeşlerimizi, eşlerimizi, kız çocuklarımızı ve tüm kadınları adım adım ve özel hayatlarına bizzat dokunarak tanımamızı sağladı. Böylece Garanti Bankası, sosyal duyarlılık ve sorumluluk bilinci ile hareket ederek, kendi marka imajını da güçlendirmiş oldu.
Yine bir örnek vermek gerekirse, Koç Holding’in paydaşlarına yönelik yürüttüğü sürdürülebilirlik faaliyetleri, tüm şirketlerin sosyal medya hesapları üzerinde de yansıtılmaktadır. İşletmeler, paydaşlarına yönelik sürdürülebilirlik faaliyetlerini sosyal medya üzerinden doğru ve detaylı bir dil kullanarak aktarırlar. Bu da hem toplumsal sorumluluk bilincini artırırken, hem de marka imajını güçlendirmektedir.
Son olarak, kurumsal sosyal medya yönetimi kapsamında işletmelerin, müşteri ilişkileri yönetimi de sıkı bir takip altına alınmalıdır. Doğru müşteri ilişkileri yönetimi, müşteri memnuniyetini artırmak ve müşteri sadakatini korumakla kalmayıp, işletmelere daha fazla müşteri kazandırmaktadır.
Tüm bu örneklerden de anlaşıldığı üzere, kurumsal sosyal medya yönetimi, sadece ürün ve hizmetlerin tanıtımından ibaret değil, aynı zamanda sosyal sorumluluk bilincinin de bir göstergesidir. İşletmeler bu doğrultuda hareket ederek, hem toplumda farkındalık yaratırken, hem de markalarını daha yüksek bir konuma taşıyabilirler.
Günümüzde, kurumsal sosyal medya yönetimi, firmaların toplumsal sorumluluk bilincinin bir göstergesi haline gelmiştir. İşletmeler, dijital mecralarda var olan güçlerini kullanarak, öncelikle toplumsal bir misyonu çerçevesinde hareket ederek sosyal konularda farkındalık oluşturma çabasındadırlar. Bunun yanı sıra, kurumsal sosyal medya yönetimi doğru yapıldığında, işletmelere müşterileri ile daha yakın bir iletişim kurma, itibar yönetimi ve marka bilinirliği kazandırma fırsatı da sunmaktadır.
Aslında kurumsal sosyal medya yönetimi, sadece markanın ürün ve hizmetlerinin tanıtımını yapmakla kalmayıp, toplumsal sorumluluk bilinci oluşturarak da fark yaratmaktadır. Örneğin, Türkiye’de birçok örnek var ki, sosyal sorumluluk odaklı farkındalık kampanyaları ile başı çekmektedirler. Bu kampanyaların başında cinsiyet eşitliği, çocuk hakları, sokak hayvanlarının yaşam koşullarının iyileştirilmesi gibi farklı konular geliyor.
Türkiye’deki işletmelerden örnek vermek gerekirse, Garanti Bankası’nın “Anneler Günü için Çektiğimiz Reklamın Arkasındaki Gerçek” adlı sosyal medya kampanyası oldukça başarılı olmuştur. Kampanya, annelerimizi, kız kardeşlerimizi, eşlerimizi, kız çocuklarımızı ve tüm kadınları adım adım ve özel hayatlarına bizzat dokunarak tanımamızı sağladı. Böylece Garanti Bankası, sosyal duyarlılık ve sorumluluk bilinci ile hareket ederek, kendi marka imajını da güçlendirmiş oldu.
Yine bir örnek vermek gerekirse, Koç Holding’in paydaşlarına yönelik yürüttüğü sürdürülebilirlik faaliyetleri, tüm şirketlerin sosyal medya hesapları üzerinde de yansıtılmaktadır. İşletmeler, paydaşlarına yönelik sürdürülebilirlik faaliyetlerini sosyal medya üzerinden doğru ve detaylı bir dil kullanarak aktarırlar. Bu da hem toplumsal sorumluluk bilincini artırırken, hem de marka imajını güçlendirmektedir.
Son olarak, kurumsal sosyal medya yönetimi kapsamında işletmelerin, müşteri ilişkileri yönetimi de sıkı bir takip altına alınmalıdır. Doğru müşteri ilişkileri yönetimi, müşteri memnuniyetini artırmak ve müşteri sadakatini korumakla kalmayıp, işletmelere daha fazla müşteri kazandırmaktadır.
Tüm bu örneklerden de anlaşıldığı üzere, kurumsal sosyal medya yönetimi, sadece ürün ve hizmetlerin tanıtımından ibaret değil, aynı zamanda sosyal sorumluluk bilincinin de bir göstergesidir. İşletmeler bu doğrultuda hareket ederek, hem toplumda farkındalık yaratırken, hem de markalarını daha yüksek bir konuma taşıyabilirler.
SSL Sertifikası + Sınırsız İçerik + Full SEO Uyumlu + Full Mobil Uyumlu.
Üstelik İsterseniz Yapay Zeka Hukuk Asistanı Seçeneğiyle